Tuesday, June 14, 2011

demi rakyat dude :)



ok yang ni aku nk kongsi video yang berguna untuk rakyat dari rakyat.enjoy :)



its time for a change dude. sampai bila negara malaysia terus menjadi negara kroni? aku tak kesah pon siapa yang akan memerintah malaysia kelak. tapi kepada pihak yang bertanggungjawab, sila lah dengar keluhan rakyat. kalau kita berjuang bermati-matian untuk menukar kerajaan pon, tp kerajaan baru masih menjalankan sistem yang same, ape gnenye kan bro? aku paling sokong bila diorg sebut psl mahasiswa dan isu politik sempit. korupsi harus dihentikan! kerajaan harus mencari jalan yang lebih baik dari memotong subsidi. rmh kroni berharga berjuta-juta ringgit tp subsidi masih dipotong. yang kaya raya mungkin tidak terasa tp mcm mne plak dgn rakyat yang hdup miskin? rakyat harus diberikan kebebasan bersuara. tp bkn bermakna kebebasan dlm memainkan isu agama dan perkauman. maksud aku kebebasan mengkritik serta meluahkan rse tidak puas hati terhadap satu2 perkara. ni kalau hari2 main isu lucah aku pon naik muak. haha. kalau smua ni dapat dilakukan serta kesalahan dan kesilapan dlm pentadbiran dpt diperbetulkan, mungkin kerajaan tidak perlu ditukar. tp klau tiada perubahan dan kerajaan masih mengamalkan sistem yang sama dalam pentadbiran, rakyat akan bangkit. :)

amirx : korang boleh checkout laman web demi rakyat kat sini http://demirakyat.org/  :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...