Sunday, January 1, 2012

1 jan 2012,malam berdarah buat Mahasiswa. Mahasiswa dilayan seperti anjing!

salam
ni dah melampau, ni dah buat aku hilang sabar. kerajaan dah semakin melampau. memang bangsat!.sorry la bkn aku sengaja tp hari ni sejarah bru dah tercipta.sebelum aku cerita panjang2 korg tgk ni dlu :






1jan 2012, malam berdarah buat mahasiswa. korang tengok lah sendiri. korang nilai lah sendiri. gambar dekat atas ni diambil mlm td bila mahasiswa berhimpun bg memperjuangkan kebebasan bersuara buat mahasiswa serta menyatakan sokongan terhadap Adam Adli.


diorg berhimpun secara aman tetapi dilayan mcm anjing. memang bangsat. aku xtau nk ckp ape lg tp aku sangat marah hari ni. mereka berhimpun utk kebebasan mahasiswa. mereka 'BERHIMPUN', bukan 'MERUSUH'!! wajar ke kalau sampai dipukul smpai pecah kepala dan ade yang koma. ditahan di wad ICU. di masukkan kedalam lokap. ape nk jd dengan Malaysia ni?


bila mana mahasiswa diam, kerajaan ingt mahasiswa takut. ini bukan soal politik! ini soal kebebasan mahasiswa! ini soal kezaliman kerajaan keatas mahasiswa. kami sebagai mahasiswa, mengutuk sekeras2 nya tindakan pihak berkuasa keatas mahasiswa. inikah demokrasi?bangsat!!


kerajaan akan saksikan kebangkitan mahasiswa. kerajaan akan saksikan kebangkitan yang xpernah mereka saksikan. kami tidak akan berdiam diri. kami bukan anak2 kecil yang boleh dianjing2 kan. kami bukan haiwan yang boleh disepak dan diterajang. bangsat!!


aku xnk ulas panjang2 sebab hati aku tengah sangat panas. aku akan update lg lps aku pnye pemikiran kembali rasional. terima kasih

layan video bawah ni :



amirx : kepada mahasiswa, tolong sebarkan berita sedih ni. sama2 kita bangun dan lawan. bukan utk parti politik tp di atas nama mahasiswa! hidup mahasiswa!

sumber :
tragedi berdarah upsi mahasiswa (milosuam)
polis mengganas mahasiswa dibelasah ditangkap dalam tragedi berdarah upsi (gazebodaily)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...